پیام گرامیداشت مدیرعامل انجمن نوآوری و فناوری یزد به مناسبت روز نوآوری

روز ۲۷ بهمن ماه در تقویم جاری کشور به روز نوآوری و فناوری اختصاص دارد؛ ضمن تبریک این روز و بخصوص عید مبعث پیامبر گرامی اسلام به جامعه فرهیخته و نوآوران استان؛ همه ما بیشتر از هر زمان دیگری، به شناخت دقیق فرایندهای نوآوری و توسعه فناوری نیاز داریم تا بتوانیم از این ره یافت، به بهبود اقتصاد و موفقیت در کسب و کار و زندگی خود دست یابیم، اما این کار بدون استفاده از نوآوری و فناوری های نوین ناممکن است، برای همین، می‌بایست به تمام آنانی که در حوزه های نوآوری و توسعه‌ی فناوری دست داشته‌اند، احترام گذاشت و سپاسگزاری نمود تا آنان با خلق ایده های نوآورانه جامعه ما را به موفقیت های بیشتر رهنمون سازند.

با توسعه فناوری‌های نوین، دسترسی به اطلاعات و ابزارهای کاربردی برای همه فراهم شده و باعث شده تا جوامع بیشتری به فضای بین‌المللی متصل شوند. بدون شک، این پیشرفت‌ها به افراد و سازمان‌ها امکان می‌دهد که به چالش‌های جدیدی پاسخ دهند و محصولات، خدمات و فرآیندهای بهبود یافته‌ای را ارائه کنند.

روز نوآوری برای گرامیداشت چنین افراد و شرکت‌هایی است که با پیشرفت علم و تکنولوژی، به رشد، پیشرفت و توسعه اقتصاد شهر و کشورمان کمک می‌کنند. این روز مهم به ما یادآوری می‌کند که ایده ها، خلاقیت، نوآوری و تلاش ما، در حفظ و پیشرفت توسعه شهرمان یزد بسیار مهم تر از قبل است و می‌بایست از تلاش‌ها و کارهای همه کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند تقدیر ‌کنیم. برای تمام نوآوران و خالقان ایده های برتر آرزوی سعادت و موفقیت های روز افزون دارم.

مرتضی خانی، مدیرعامل انجمن نوآوری و فناوری یزد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *