سومین رویداد همدلی نوآوری و توسعه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی انجمن نوآوری و توسعه فناوری یزد، سومین رویداد همدلی و نوآوری این انجمن صبح روز دوشنبه 19 دی ماه 1401 ، با حضور اعضا و تاثیر گذاران نوآوری و فناوری استان یزد به میزبانی شرکت شهرک های صنعتی یزد برگزار شد.

در این نشست مهدی سالاری، رئیس هیئت مدیره انجمن نوآوری و توسعه فناوری استان یزد، ضمن بیان اینکه هدف اصلی این انجمن شبکه سازی، اندیشه ورزی، ترویج ، مطالبه گری و گسترش ارتباطات میان اعضاست، از حاضران در این نشست خواست از پایگاه های خبری و کانال های اطلاع رسانی خود برای معرفی هر چه بیشتر این انجمن، استفاده نمایند.

در ادامه این نشست، محمد دهقان مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی یزد به عنوان میزبان این رویداد، از اخذ مجوز احداث شهرک فناوری در استان یزد و مجوز احداث یک مجتمع با عنوان برج فناوری با همکاری شهرداری در سفر پیش روی ریاست جمهور برای توسعه فناوری و نوآوری در استان یزد خبر داد.

سید محمدرضا نبوی، مدیر عامل اتحادیه شرکت های تعاونی دانش بنیان استان یزد و فعال استارتاپی یزد نیز در این جلسه با اشاره به اینکه تاکنون رویداد های استارتاپی خوبی در یزد برگزار شده است بیان داشت: مهم ترین قسمت رویداد ها، اقدامات اجرایی بعد از آن است که تاکنون هیچ برنامه ای برای آن وجود نداشته است در حالیکه می‌بایست آن افراد و استارتاپ ها به سمت تجاری سازی هدایت شوند.

در پایان این نشست نیز حسین ابوطالبی، مدیر مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری یزد به ارائه گزارش و آماری از دستاورد های مرکز خلاقیت شهرداری یزد در حوزه توسعه فناوری در امور جاری شهرداری پرداخت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *