انجمن نوآوری و فناوری یزد، حامی نوآوران و مطالبه گر حقوق آن هاست

به گزارش روابط عمومی انجمن نوآوری و توسعه فناوری یزد نشست همدلی نوآوری اعضا و تاثیر گذاران نوآوری و فناوری استان یزد به میزبانی صندوق پژوهش و فناوری استان ۱۴ آذرماه ۱۴۰۱ در محل پارک علم و فناوری یزد برگزار شد.

در این نشست که در جهت گسترش روابط اکوسیستم فناوری استان یزد با حضور مدیران و مسئولین دستگاه های متولی حوزه علم و فناوری و نوآوری، پیرامون شکل گیری انجمن نوآوری و توسعه فناوری استان یزد برگزار شد تعدادی از حاضرین دیدگاه های خود رامطرح نمودند که در ادمه به آن شاره شده است.

مهدی سالاری رئیس هیئت مدیره این انجمن ضمن خوشامد به شرکت کنندگان گفت: این انجمن با مشارکت و تعامل۴۰ نفر از صاحب نظران و مدیران حوزه فناوری، استارتاپ های موفق و مدیران ادوار پارک علم و فناوری و منطقه ویژه علم و فناوری و صندوق پژوهش و فناوری استان و دانشگاه های استان یزد به عنوان اعضای هیئت موسس تشکیل شده است و مراحل قانونی و ثبت آن طی شده است.

وی افزود: ظرفیت بسیار عالی به لحاظ تجربی و علمی و ارتباطی در انجمن نوآوری و توسعه فناوری استان یزد وجود دارد و جای انجمن نواوری، برای مطالبه گری و شبکه سازی و اندیشه ورزی در تکمیل پازل زیست بوم فناوری و نوآوری یزد بسیار ضروری و لازم بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *