انجمن نوآوری و توسعه فناوری یزد پازل زیست بوم فناوری و نوآوری را تکمیل کرد

به گزارش روابط عمومی انجمن نوآوری و فناوری یزد، مهدی سالاری رییس هیئت مدیره این انجمن در همدلی نوآوری که به میزبانی صندوق پژوهش و فناوری استان یزد با حضور اکرم فداکار مسئول پیگیری های ویژه حوزه اقتصاد دانش بنیان یزد نوین، محمدکاظم صادقیان مدیرکل سرمایه گذاری استاندار، سیدعبدالرضا تراب زاده معاون اجرایی صندوق پژوهش و فناوری استان یزد، نماینده شرکت سنگ آهن بافق، محمد قویدل مدیر اموربین الملل پارک علم و فناوری یزد  و سایر مدیران ارشد استان، پیرامون شکل گیری انجمن نوآوری و توسعه فناوری استان یزد گفت: این انجمن با ۴۰ نفر از صاحب نظران و مدیران حوزه فناوری، استارتاپ های موفق و مدیران منطقه ویژه علم و فناوری در صندوق پژوهش و فناوری استان یزد به عنوان عضو حقوقی انجمن، شکل گرفت.

وی افزود: ظرفیت بسیار عالی به لحاظ تجربی و علمی و ارتباطی در انجمن نوآوری و توسعه فناوری استان یزد وجود دارد به خصوص اینکه از علاقه مندان تشکیل شده که در مطالبه گری برای تکمیل پازل زیست بوم فناوری و نوآوری همت می کنند.

سالاری با بیان اینکه جلسات انجمن نوآوری و توسعه فناوری هر ماه با حضور معاونان استاندار برگزار خواهد شد، گفت: از سایر مدیران استان درخواست حمایت از این انجمن را داریم. 

وی با تاکید بر اینکه شبکه نوآوران می تواند حامی نوآروان نوپا در زیست بوم نوآوری و فناوری باشد، تصریح کرد: در انجمن به دنبال توسعه شبکه سازی بین نوآوران هستیم چراکه سرزندگی و پویایی شبکه نوآوری با تعداد عضویت در این انجمن رابطه مستقیم دارد چرا که شبکه نوآوری، حامی نوآوران و مطالبه گر حقوق آنها خواهد بود. 

سالاری با تصریح بر اینکه سهم منابع شبکه نوآوری در استان کم است، گفت: این در حالیست که شبکه نوآوری مورد توجه مقام معظم رهبری و دولت است و نیازمند حمایت مدیران استانی است و علت اصلی آن ناکافی بودن روش ها و رویکردهای گذشته در پاسخگویی به نیاز حال و آینده کشور است. 

وی در بیان معرفی حوزه های مختلف انجمن نوآوری و توسعه فناوری استان یزد، گفت: این انجمن‌ شامل شبکه سازی، مطالبه گری برای پاسخگو کردن مسئولان این حوزه‌، ترویج و اندیشه ورزی است که برای هر کدام برنامه هایی تعریف خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *