جلسات انجمن نوآوری یزد، امید به زندگی را افزایش می‌دهد

محمد مهدی فنایی، خالق و مدیرعامل برند گروه صنعتی الکترو کویر در نشست موسسین و موثرین حوزه نوآوری و فناوری یزد، ضمن بیان تبریک به انجمن نوآوری و توسعه فناوری یزد، از افزایش امید به زندگی و ساختن ایرانی بهتر توسط این جلسات ابراز خوشحالی کرد.

محمد مهدی فنایی ضمن تبریک به این انجمن پویا و فعال، از افزایش امید به زندگی و ساختن ایرانی بهتر در این جلسات ابراز خوشحالی کرد و ادامه داد: برای برای توسعه فناوری در یزد به سه موضوع مهم نیاز داریم.

ایده، سرمایه و استعداد.

بنده با توجه به تجربه ای که در زندگی شخصی خودم داشته ام، از شما عزیزان خواهش دارم در ابتدای هر امری نیت داشته باشید، سپس ایده و بعد از آن استعداد، سرمایه و مسئولیت اجتماعی را مد نظر داشته باشید.

ایشان در ادامه سخنان خود به خودشناسی و مسئولیت اجتماعی انسان ها تاکید کرد و ادامه داد: ابتدا خودشناسی کنیم؛ در خودشناسی همه چیز بیان میشود و ما را به اوج میرساند به طوری که بعد از آن ظواهر دنیا برای انسان بی ارزش خواهد شد و بعد از آن به مسئولیت اجتماعی خواهیم رسید.

اگر به مسئولیت اجتماعی احترام بگذاریم و برای آن ارزش قائل شویم، ثروتی ایجاد می‌شود که مرگ، آن ثروت را از انسان نمی‌تواند بگیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *